Boli Ciebie kręgosłup? Masz problemy ze stawami? Zmagasz się z silnymi bólami głowy? Twoje biodra, kolana dają się we znaki? Odczuwasz bóle nieznanego pochodzenia, warto przyjść i poradzić się eksperta.

DNI OTWARTE FIZJO-SPORT Centrum Fizjoterapii

Podczas tego wyjątkowego kwietniowego wydarzenia będą mogli Państwo skorzystać z bezpłatnej konsultacji z fizjoterapeutą / trenerem przygotowania motorycznego mającego na celu diagnozę schorzeń lub urazów. Fizjoterapeuci chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące konkretnych dolegliwości i schorzeń, przedstawią różne opcje terapii oraz ich przebieg. Zapraszamy wszystkich z bólami kolan, bólami stawów, dyskopatiami, zmagających się z problemami narządu żucia: w przypadku bruksizmu (nawykowe zaciskanie zębów lub zgrzytanie) oraz zaburzeń związanych ze stawem skroniowo- żuchwowym, migren oraz napięciowych bóli głowy, nawracających zapaleń zatok i gardła, problemów logopedycznych. Będą też porady dla kobiet w ciąży – dla tych zmagających się z bólami kręgosłupa. W tym czasie będzie okazja poznać naszą placówkę, jak również sprzęty rehabilitacyjne, przy pomocy których realizujemy nasze usługi.

Co równie ważne, chcemy zapoznać naszych Pacjentów z ofertą programów edukacyjnych realizowanych w naszej placówce bezpłatnie.
W dniu 20.04.2022 (środa) zapraszamy na warsztat edukacyjny „ZDROWY KRĘGOSŁUP” (na żywo). Zajęcia poprowadzi:

dr Michał Hadała
Fizjoterapeuta, Międzynarodowy instruktor Kinetic Control, Movement System, McConnell Institute, Prewencja Urazów

Profilaktyka bólów kręgosłupa, terapia po przebytych urazach ortopedycznych. Przyjdź i zadbaj o swoje zdrowie!

Na poradę można umówić się korzystając z poniższych formularzy lub telefonicznie 731 870 005.

Rejestracja na konsultacje w ramach DNI OTWARTYCH FIZJO-SPORT