Programujemy terapię pacjenta w nowoczesny sposób zapewniając indywidualne podejście do każdej osoby. Naszym celem jest trafna diagnoza oraz odpowiednia strategia leczenia.

Podstawą terapii jest edukacja pacjenta, aby mógł zrozumieć pracę fizjoterapeuty: co robi, dlaczego, jakie są możliwości i co go czeka podczas fizjoterapii.

W czasie diagnostyki i terapii korzystamy z wiedzy (Kinetic Control, MSI, McConnell Institute, Terapia Manualna, Taping, Igłoterapia) i doświadczenia naszego zespołu, dzięki czemu jesteśmy w stanie zrozumieć ruch i jego korelację z występującymi dolegliwościami pacjentów.

Do jakich pacjentów jest kierowana indywidualna praca z fizjoterapeutą?

Ze względu na to że „ruch” jest nieodzownym elementem funkcjonowania w życiu codziennym, terapia ta nie jest ograniczona do wąskiej grupy ludzi. Kinetic Control ma zastosowanie nie tylko w przypadku ostrych dolegliwości (gdzie wiele koncepcji fizjoterapeutycznych znajduje zastosowanie), ale przede wszystkim w przypadku dolegliwości przewlekłych.

Wielu pacjentów pomimo wyeliminowania dolegliwości bólowych podczas rehabilitacji, po kilku tygodniach, miesiącach wraca uskarżając się na nawrót objawów. Wynika to z tego, że często stosowane jest leczenie objawowe, zamiast leczenia przyczynowego, a wiele dolegliwości jest następstwem aktywności ruchowej (powstaje podczas jakiegoś ruchu, lub jest jego następstwem) lub nieprawidłową pozycją spoczynkową. Należy zaznaczyć, że brak dolegliwości bólowych nie decyduje o zakończeniu rehabilitacji, a funkcjonalna terapia czasem wymaga kilku tygodni, a nawet miesięcy systematycznej pracy ze strony pacjenta i fizjoterapeuty.

Więcej informacji na temat Kinetic Control w wywiadzie z dr.Michałem Hadałą lub na stronie www.fizjo-sport.pl

DLACZEGO WARTO IŚĆ DO FIZJOTERAPEUTY ?